miraandhorses

Direktlänk till inlägg 2 december 2013

en beskrivning av mig…………...

Av mira :) - 2 december 2013 18:07

jag har typ mörkblont hår men mer åt det  ljusbruna hållet.mörkbruna ögon.lite mörk hyad (min morfar är ifrån chile)

148 cm hög.djurälskare och ett STORT one direction fan:)


nu kanske du får fram en bild på hur jag ser ut HAHAHA

 
 
Petra:)

Petra:)

5 december 2013 20:48

Hej! Jag är en tjej som gör GRATIS HEATHERS! Om du är intresserad kan du kontakta mig på följande:
Kik: pewill00
Mail: pysen.w@live.se

http://www.bloggplatsen.se

mira :)

6 december 2013 19:35

tack för tipset:)
jag ska nog tänka på det:)

kram/mira

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mira :) - 15 december 2013 18:55

läs detta noga nu! ..................... jo det är så här att jag ska flytta över min blogg till bloggo. den kommer att heta horse-life.bloggo.nu så sök på den.men det kommer ta lite tid innan den blir klar:/ men håll ut kika in på den nya ...

Av mira :) - 2 december 2013 18:01


  här är den bästa ridskolan i värden!!!!! igentligen skulle jag på ridning idag med blev tyvärr sjuk:( jahapp det kommer jag väl vara med om flera gånger.men det kommer fler måndagar:) det är bara att vänta! ...

Av mira :) - 2 december 2013 12:05

jojosso.bloggo.nu starstable12.bloggo.nu nicholegreennight.bloggo.n vildaflowerstar.bloggo.nu  jorvik.bloggo.nu malinsilverlee.bloggo.nu minashorses.blogglatsen.se ratsandhorses.bloggplatsen.se westlake.blogg.se horseheart.bloggo.nu...

Av mira :) - 2 december 2013 07:57

hej:) ni kanske läste rubriken.och då tänker ni:va???? en länk i inlägget? och ja det är det:) gör så här klicka på det här: starstable.com om ni klickar på den så kommer ni till starstables hemsida.om du vill registrera dig så tryck bara på ...

Av mira :) - 1 december 2013 20:47

ni kanske har sett den nya länken IRL BILDER.om ni klickar på den så funkar den inte ännu.om ett tag kommer det nya länken.jag skriver ett inlägg då den är klar så ni behöver inte ens försöka klicka där förän jag skrivigt ett inlägg där jag skriver a...

Presentation


ht kan du läsa om i länken brk hästar eller så finns dom lösa:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards